شهيد گمنام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

 

غلامرضا مهرعلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به حضور دو شهید گمنام در این شهر اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای گمنام روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه از محل فرمانداری تا کاروانسرای شاه عباسی (اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) است که در همین محل نیز تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراسم شبی با شهدا یک روز قبل از مراسم تدفین انجام می‌شود، افزود: در مراسم استقبال از شهدا آحاد مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و مسئولان حضور می‌یابند تا پیمانی دوباره با یاران سفر کرده انقلاب ببندند.

فرمانده سپاه شهرستان آوج بیان کرد: شهدا به منظور دفاع از حیثیت، دین، تفکر، اندیشه و نگرش بر اساس باورها و اعتقادات با اهدای جان ظاهری خویش و بقای جان باطنی به نحو مطلوب اسلام را زنده نگه‌ داشتند.

مهرعلیا با تأکید بر ارج نهادن به مقام والای شهدا خاطرنشان کرد: شهدا در جنگ نابرابر و در بدترین شرایط منطقه‌ای با دفاع جانانه خود نگذاشتند لحظه‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر روی زمین بماند و خون خود را در راه ولایت و دین فدا کردند.

این مسئول تصریح کرد: درک قدر و منزلت شهدا زمانی امکان‌پذیر است که بتوانیم سیره و منش آن یاران سفر کرده را در زندگی خود پیاده کنیم تا الگویی برای نسل امروزی شود.

فرمانده سپاه شهرستان آوج عنوان کرد: در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام پرسنل نظامی و انتظامی نیز حضور دارند و از گروه رزم نواز برای احترام و عرض ارادت به شهدای بزرگوار نیز استفاده می‌شود.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز , آواي آوج , شهيد , گم نام , آوج , خبر نكار فارس , سپاه ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی